Konferera i Sveriges modernaste klubbhus!

BOKA ER KONFERENS PÅ HIMMAPLAN.
Varför åka långt iväg för en konferens när man kan sitta bland SM-pokalerna på Himmaplan? Ystads IF:s nya klubbhus innehåller inte mindre än fyra konferenslokaler som rymmer allt från 10-40 personer.

Här kan ni dessutom testa ett pass i vårt supermoderna Pramagym, mötas i en match i e-sport eller ta en runda boule. Vårt kök inbjuder både till egen matlagning eller catering. Självklart finns all teknik som ni kan tänkas behöva för en lyckad konferens.

Läs mer och ladda ner informationen nedan. Frågor besvaras av vårt kansli på kansli@yif.se eller 0411-211 900.

HIMMAPLAN - prislista

OBS! Himmaplan hyrs INTE ut till privata aktiviteter såsom fester, kalas eller uppvaktningar.